V.V.Usquert ook naar zaterdag!
Net als veel verenigingen heeft ook V.V. Usquert de knoop door moeten hakken om vanaf volgend seizoen 2022-2023 een zaterdag team in te zetten.
Usquert 1 zal dan uitkomen in de standaard klasse op de zaterdag.
Bij voldoende spelers zal er bekeken worden of er ook een team op de zondag blijft voetballen.
Voor Usquert 1 brengt dit wel veranderingen met zich mee. Er zal een nieuwe trainer gevonden moeten worden. V.V. Usquert en de huidige trainer hebben besloten dat na dit seizoen de wegen zullen scheiden.
Voordeel zal zijn dat Usquert 1 meer in de regio zal voetballen, dit is voor spelers leuker en voor bezoekers aantrekkelijker om eens een wedstrijd te komen kijken. Afgelopen seizoen voetbalde Usquert 1 voornamelijk in het oosten van de provincie. Dit zijn erg lange afstanden om te reizen en zo is het moeilijk geweest om voor iedere wedstrijd weer genoeg spelers te vinden.

Tevens zullen er volgend seizoen drie jeugdteam actief zijn bij V.V. Usquert.
JO8 (speelt 6 tegen 6)
JO 12 (speelt 8 tegen 8)
JO 14 (speelt 11 tegen 11)
Vooral voor de oudste jeugd zijn er vrijwilligers nodig om de wedstrijden te kunnen spelen. We zijn op zoek naar een scheidrechter voor de thuiswedstrijden, en een grensrechter voor de uit- en thuiswedstrijden. Zonder deze vrijwilligers kunnen de kinderen niet voetballen. Lijkt het je /u leuk om dit te doen, neem dat contact op met de club vvusquert@hotmail.com of Kevin Stevens (trainer JO14) 06-25507881 of Jeroen Bolhuis (Bestuurslid jeugdzaken) 06-37302594