Jeugdteam v.v. Usquert speelt eerste wedstrijd

Afgelopen zaterdag speelde Jannie Ensink met haar jeugdteam de eerste echte wedstrijd namens v.v. Usquert. In het Dorpshuis van Usquert werd de jeugd van ZEC/KRC ontvangen als gasten voor deze oefenwedstrijd. Onder toeziend oog van scheidsrechter Meindert Koning en een fanatiek publiek werd de eerste wedstrijd helaas met 1-8 verloren. Eigenlijk kende de wedstrijd natuurlijk helemaal geen verliezers, de eerste echte wedstrijd spelen was één groot feest met een hoop plezier.

Jannie verwacht dat nu de kinderen de smaak van het wedstrijd spelen te pakken hebben, zij graag mee willen gaan doen in de competitie. Hiervoor is zij dringend op zoek naar meer talent, zeven spelers is eigenlijk net te weinig om mee te draaien in de competitie. Lijkt het uw kind leuk te gaan voetballen? Kom dan vrijblijvend een keer meetrainen bij Jannie! Vanaf woensdag 1 maart gaat Jannie weer naar buiten om de trainingen te verzorgen. Wekelijks zal er op woensdagavond getraind worden, van half 7 tot half 8.

Voor meer informatie kunt u onze website in de gaten houden of kijken op onze Facebook pagina. Voor vragen kunt u terecht bij Jannie Ensink of via vvusquert@hotmail.com.