Wedstrijd verslagen JO-9 VV Usquert

Verslag wedstrijd Usquert JO9 – Omlandia J09 26 mei 2018

Weer een heerlijke thuiswedstrijd met prachtig weer op het programma. Alles stond weer piekfijn voor elkaar dankzij Having en Peter Padje. Echt top. Het werd een leuke wedstrijd waarin we sterk begonnen. Jelmer stond op doel en was sterk aan het keepen. De eindstand werd 4-8. Doelpuntenmakers Tycho 2 x en Stijn 2 x.  Meike en Bram deden voor het eerst mee met de wedstrijd. Harstikke leuk dat ze zich ook hebben opgegeven voor voetbal. Ze deden  het heel goed. Net als iedereen trouwens.  De tweede helft wisselde Omlandia van keeper en hadden ze een sterk spelertje voorin. Toby had veel reddingen achterin. Bram hielp ook mee en verdedigde heel sterk aan de linkerkant. Wij hadden ook wat pech met de tegendoelpunten. Eindstand 4-8 Het was een leuke wedstrijd met weer veel voetbalplezier.

Toernooi Hogeland in Warffum 9 juni 2018.

Zaterdag 9 juni 2018 waren we uitgenodigd door het Hogeland voor een toernooi in Warffum die hun 100-jarig bestaan vierde. Er stond een feesttent en alles was versierd en er waren luchtkussens. Finn deed ook mee en zal ons team volgend seizoen ook komen versterken.  Echt top.

1e  wedstrijd tegen Hogeland J09 hebben we verloren maar we hebben nog een tijdje 2-2 gestaan wat knap was want het was een sterke tegenstander. Uiteindelijk verloren we.

2e wedstrijd hebben we gewonnen tegen Hogeland J09

3e wedstrijd tegen Middelstum J09 werd na een spannende strijd gelijkspel.

Dit betekende dat we derde waren geworden omdat Middelstum meer had gescoord werden zij 2e.

Iedereen kreeg een vaantje en we kregen een mooie beker mee naar huis. Top georganiseerd en het was een leuke voetbalochtend.

Groetjes Nick en Jannie