Usquert zaal 1 kampioen en shirtpresentatie zaalafdeling

De zaalafdeling van onze club maakte gisteravond een hoogtepunt mee. De nieuw ontworpen tenues werden gepresenteerd waarmee beide teams piekfijn aan de laatste thuiswedstrijd van dit seizoen begonnen. Usquert zaal 2 wordt de komende drie jaar gesponsord door Zeilmakerij & Zonwering Uilhoorn uit Usquert en Sporthuis Winsum. Usquert zaal 1, wat gisteravond als kers op de taart het kampioenschap in de 3e klasse pakte, is in het nieuw gezet door Onderhoudsbedrijf Sander van eigenaar Pieter Sander.

Onder toeziend oog van vele toeschouwers in een gezellig drukke Mencke beleefde de v.v. Usquert een topavond. Voor Usquert zaal 2 zit het seizoen er nu op, voor de kampioenen van zaal 1 staat er nog één uitwedstrijd op het programma. Sponsoren en supporters bedankt voor deze mooie avond! Hieronder een kort fotoverslag met dank aan huisfotografe Lisanne Siekman.