Informatie

De Futsal-tak is in 2013 (her)opgericht bij vv Usquert. In het seizoen 2013/2014 is Futsal Usquert begonnen met twee teams in de vierde klasse KNVB. Thuiswedstrijden worden afgewerkt in de moderne sporthal de Mencke in Uithuizen.

Hoe werkt het? Zaalvoetballen in de KNVB competitie kan vanaf 16 jaar. Je kan je eigen (vrienden)team samenstellen en onder vv Usquert in de competitie gaan spelen. Welke naam jij je team geeft en hoe jullie shirts er uit gaan zien is geheel aan jullie! Wel gelden er enkele voorwaarden maar in overleg is er veel mogelijk!

Vrijdag is de vaste wedstrijddag. Competitie wedstrijden worden (bijna) altijd op de vrijdagavond gespeeld. Dit is dus prima te combineren met veldvoetbal.

Wat kost dat?

Tot 18 jaar:                  40 euro per half jaar