100 jarig bestaan VV Usquert!!!

Een eeuw voetbal in Usquert.

Op 1 mei 2020 bestaat de v.v. Usquert 100 jaar, een gebeurtenis die we uiteraard niet onopgemerkt willen laten passeren.

In die 100 jaar zijn er ontzettend veel hoogtepunten en een enkele dieptepunt geweest. Met diverse kampioenschappen voor zowel veld als zaal. Van een bloeiende jeugdafdeling, al dan niet in samenwerking met ZEC, 4 seniorenelftallen en een zaalteam, naar nu anno 2018 nog 2 veldteams, 2 zaalteams (waarvan het 1ste in de 2de klasse uitkomt) en sinds kort weer een eigen JO-9 team.

Wij zijn op zoek naar mensen (ereleden, oud-leden, sponsoren en natuurlijk een ieder die de voetbalvereniging een warm hart toe draagt) die plaats willen nemen in een commissie die plannen gaat maken en uitwerken voor een onvergetelijk eeuwfeest.

Als U zich geroepen voelt kunt U contact opnemen met.

Willem Uilhoorn                    mob 0624590163

Ingrid van Dijk                       mob 0680145701.