Uitnodiging Algemene leden vergadering 2020

Deze afbeelding heeft een leeg alt-attribuut; de bestandsnaam is logovvusquert.png

Uitnodiging algemene ledenvergadering

Datum:                     zaterdag 10 oktober 2020

Tijd:                           19.30 uur tot 21.30 uur (inloop vanaf 19.00 uur)

Plaats:                       Dorpshuis Usquert

In verband met de RIVM richtlijnen omtrent het coronavirus, zijn we genoodzaakt deze ledenvergadering in het dorpshuis te houden. In het dorpshuis is er meer ruimte voor het ontvangen van belangstellenden gezien de 1,5 meter regel.

Opgave is noodzakelijk! Voor 3 oktober 2020, door een mail te sturen naar vvusquert@hotmail.com met naam en telefoonnummer. Deze lijst zullen we met het dorpshuis moeten delen en door opgave gaat men hiermee automatisch akkoord i.v.m. de wet op privacy.

Agenda:

1. Opening
  2. Ingekomen stukken/mails
  3. Notulen vorige algemene ledenvergadering (notulen zijn in te zien voor aanvang van de vergadering)
  4. Financieel verslag 2019-2020
  5. Vaststelling van de begroting en contributie 2020-2021
  6. Verslag kascommissie (Antoon Koning en Laurens Goedemans) en benoeming nieuwe kascommissie.
  7. Jaarverslag 2019/2020.
  8. Rondvraag.
  9.  Sluiting. I.v.m. de zaalhuur van het dorpshuis, moeten we uiterlijk 21.30 u afronden.