Nieuwsbericht KNVB: Overschrijven voortaan digitaal

Voor het seizoen 2016/’17 worden geen papieren overschrijvingsformulieren meer gebruikt voor de overschrijvingen. Alle overschrijvingen gaan dan digitaal. Er kunnen dus geen papieren overschrijvingsformulieren meer worden afgegeven en/of worden ingestuurd naar de KNVB. Daarnaast worden de overschrijvingen centraal verwerkt via het kantoor in Zeist. Er is dus geen districtskantoor meer waar dit kan worden afgegeven of waar een overschrijving in behandeling wordt genomen.

Alle overschrijvingen gaan dus digitaal. Dit gaat als volgt:

1. Een speler meldt zich bij de vereniging met zijn/haar relatiecode en/of spelerspas

2. De speler vult en ondertekent een inschrijfformulier in bij de nieuwe vereniging

3. De nieuwe vereniging vraagt het overschrijvingsverzoek digitaal aan

4. De oude vereniging geeft digitaal akkoord voor deze overschrijving.

Let op: Alleen contractspelers en spelers die een internationale overschrijving aanvragen, behoren een papieren overschrijvingsformulier per post en/of mail naar de KNVB in Zeist te sturen.

Heb je vragen? Kijk dan eerst hier.

Met vriendelijke groet,
KONINKLIJKE NEDERLANDSE VOETBALBOND